6.5. Muntlig presentasjon

Om kundebehandling

tekst.jpg Kunsten å kunne kommunisere
rm-folk1.jpg

  • Du skal presentere for klassen et emne innen kundebehandling. Det kan for eksempel være fra en restaurant, fra et kjøkken eller fra en matavdeling i en forretning.
  • Hva er viktig når det gjelder kundebehandling?
  • Hvordan skal du unngå misforståelser?
  • samtale.jpg Før du tar fatt på oppgaven, diskuterer du med andre hva som er viktig når det gjelder kundebehandling.
  • Lag et manuskript og lær deg det du skal si.
  • Øv deg på å fremføre uten å lese opp av manuskriptet og ordlegg deg slik at alle skjønner hva du snakker om.
  • Etter presentasjonen diskuterer dere hvordan du greide å legge fram stoffet.
  • Manuskriptet sender du til læreren.

Du kan ikke levere oppgaven fordi aktivt kurs ikke er satt. Gå til velkomstsiden og benytt lenken med navnet på kurset for å sette det aktivt.

Logg inn
© Fagbokforlaget | Kanalveien 51 | 5068 Bergen | Ordretelefon: 55 38 88 38 | Ordrefaks: 55 38 88 39 | ordre@fagbokforlaget.no | Cookies | Personvern